Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG bliver 10 år - Grill og hygge.

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Nu er du lige blevet udstyret med en fin nyt titel. og så begynder du
> allerede at tænke på at komme af med den igen. Tsk tsk tsk. :-D

ja, men det var nu ikke meningen at komme af med den, blot at sådan vi giver
mere end bare at arrangere en grillfest, menlig en liste. (plausibel
undskyldning) :0

Ikke at forglemme et spækbræt.

> Vi skal stadigvæk finde lidt småpenge til kul at de andre ting
> du nævner. En grillsammenkomst uden grillkul er lidt kikset efter min
> smag.
ja, men skal vi ikke i første omgang se om der ikke er nogen der melder sig
til at tage tingene med, ellers er det sådan at de ting folk ikke melder
sig til må vi sørge for at bliver købt og SÅ kan vi kræve pengene ind, til
de ting som folk ikke meldte sig til at tage med.