Re: [FORENING] Betaling af SSLUG.se?

On Fri, Aug 18, 2006 at 06:18:44PM +0200, Frank Damgaard wrote:

> Ja, det er dyrt at overføre penge til udlandet (og Sverige),
> 150 SEK bliver til det dobbelte....
>
> Men kunne det ikke gøres billigere ?
> Det er jo ikke bankerne der skal sponsoreres.

Hmm,  i min bank, Skandiabanken, koster det altså ikke noget at overføre
beløb til udlandet (andet end en lille smule fifleri med valutakursen).

så brug enten en bank der ikke tager noget for at betale til udlandet,
eller brug en svensk bank - dvs lad et af vore svenske medlemmer
sponsorere svenske domæner.

hilsen
Keld