Re: [FORENING] SSLUGs vision?

I sslug.forening, skrev Peter Toft:
>  Kan bestyrelsen beskrive hvilke tanker den har for SSLUGs fremtid?

Jeg kan jo kun svare for mig selv... så det vil jeg prøve at gøre.

Vi har ikke fået SSLUG bragt ud ad det dødvande som startede for (4?) år
siden. Dette er også en stor opgave, jeg gerne så løst men absolut ikke
tror på at det er noget som sker "over natten".

>  Hvilke tiltag er under vejs og hvordan får vi skabt mere liv i SSLUG?

De almindelige foredrag er aftagende, vi har haft svært ved at finde
folk der har lyst til at tale og derfor har vi haft svært ved at holde
disse kørende.

I går aftes deltog Roskildegruppen i Trekroner-natten og vi deltager her
i København i Kulturnatten d. 13 oktober:
 http://www.kulturnatten.dk/composite-20.htm?eventid=4169 (Det bliver på
 Niels Bohr Institutet og adressen blive snart opdateret).

Dertil kommer SFD.

Jeg har satset på at få Frederiksberg gruppen til at køre fornuftigt og
det tegner sig til at vi mere eller mindre stabilt er 15 mand samlet på
Frederiksberg hver onsdag.

I det små arbejdes der lidt på websiderne, men med (max 1) mand der
driver værket, så går det nær uendeligt langsomt.

Antallet af aktive SSLUG'ere er ikke hvad det har været.

Med hensyn til aktiviteten på vores vigtigste medie, mailinglisterne, så
er det også faldende. Jeg er personligt overbevist om at en bedre
integration med webben ville gøre utroligt meget i denne henseende, men
jeg har ikke kunnet finde software der løser denne opgave på en
fornuftig måde og at skrive det selv er nok (desværre) en opgave der er
lige stor nok. Jeg har ikke bedre bud på hvad der kan gøres på denne
front.

Jesper, der dog undrer sig lidt over det specifikke spørgsmål til
bestyrelsen, der dog ikke er sendt til bestyrelsen. Så andre må da også
gerne give deres besyv med.