Re: [FORENING] SSLUGs vision?

Peter Toft wrote:

> Hvilke tiltag er under vejs og hvordan får vi skabt mere liv i SSLUG?

Linuxparty Roskilde 2006 afholdes i weekenden den 22. til 24. september,
hvor blandt andet en opdatering/opgradering af hjemmesiden Linux.dk er på
programmet - et projekt som løber henover hele weekenden.

Se mere på
  http://www.linuxparty.dk/
  http://wiki.linuxparty.dk/ProgramLinuxparty2006

Ellers er der sandkassen i Roskilde hver mandag fra 17 til 21, med en broget
deltagerskare på 10-15 stykker.

Se mere på
  http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenRoskilde
  http://wiki.sslug.dk/index.php/DagbogRoskilde