Re: [FORENING] SSLUGs vision?

Peter Toft skrev:

SSLUG's vision er vel stadig at vi skal have det sjovt med at lære
hinanden mere om Linux.

> Kan bestyrelsen beskrive hvilke tanker den har for SSLUGs fremtid?

Det vil nok tage lidt tid at skabe enighed om hvordan det spørgsmål
skal besvares.

Personligt håber jeg på at der igen vil dukke en mødejunta op, der kan
organisere foredrag på et niveau en stor del af medlemmerne vil have
glæde af.

Et af SSLUG's problemer er så vidt jeg kan se det, at der ikke er en
løbende udskiftning af de aktive i foreningen.  Desværre ved jeg ikke
lige hvordan vi kan rette op på det.

> Hvilke tiltag er under vejs og hvordan får vi skabt mere liv i
> SSLUG?

Bestyrelsen har ikke nogle tiltag undervejs, der ikke allerede er
annoncerede.

Der er udsigt til at den gamle (aldrig officielt udpegede) mødejunta
annoncerer at den har trukket sig tilbage, og overlader både ansvar og
valg af arbejdsgange m.m. til hvem der nu har lyst til at overtage.

Personligt overvejer jeg at undersøge om der er interesse for en serie
arbejdsaftener, hvor vi leger med POSIX- og Ada-programmering.

God fornøjelse,

Jacob
--
»USA kæmper for individets rettigheder.«
»Ja.  Individet George W. Bushs rettigheder.«