Re: [FORENING] SSLUGs vision?

> Peter Toft skrev:
>
> SSLUG's vision er vel stadig at vi skal have det sjovt med at lære
> hinanden mere om Linux.

> Det vil nok tage lidt tid at skabe enighed om hvordan det spørgsmål
> skal besvares.
De dele forskellige bestyr.medlemmer og andre aktive har undervejs eller
kørende, kan vi vel hurtigt være enige om skal fortsætte. Hvis de var imod
SSLUGs principper var de vel blevet standset.

> Personligt håber jeg på at der igen vil dukke en mødejunta op, der kan
> organisere foredrag på et niveau en stor del af medlemmerne vil have
> glæde af.
Fint med flere møder og Linux-relateret programmering har nok også været
under-prioriteret en tid

> Et af SSLUG's problemer er så vidt jeg kan se det, at der ikke er en
> løbende udskiftning af de aktive i foreningen.  Desværre ved jeg ikke
> lige hvordan vi kan rette op på det.

> Bestyrelsen har ikke nogle tiltag undervejs, der ikke allerede er
> annoncerede.
Måske ikke - men det vil vel være godt at få en samlet oversigt over hvad
vi har kørende?? Spredt set ser det ikke ud af det store, men samlet synes
jeg nok vi er aktive.
hilsen

Phillip