Re: [FORENING] SSLUGs vision?

I sslug.forening, skrev otv:

>  Hvad går arbejdet ud på og hvilke kvalifikationer kræves ?

Der er et arbejde med at kode de "server-side" ting der skal til. Dette
arbejde er ikke større end at jeg sagtens kan nå det. Men der er et
markant større arbejde i at kigge på eksisterende www.sslug.dk finde ud
af hvordan en fornuftig overskuelig struktur vil se ud og et par
eksempel xhtml+css sider/strukturer over det.

Eksempelvis har vi forsøgt at style kalenderen her:
http://tyge.sslug.dk:3000/calendar

hvad plejer du at arbejde med? Så kan vi helt sikkert finde noget. :-)

Jesper