Re: [FORENING] SSLUGs vision?

On Sun, 3 Sep 2006 21:56:22 +0200 (CEST)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Jeps - helt enig!

Det lyder fornuftigt. Hvordan tiltrækker man gode forfattere og programmører?

Jeg har ofte tænkt på at vi kunne starte med en "sslug.teknik Greatest Hits".
og samme for underholdningens skyld, "sslug.misc Greatest Hits" etc.etc.

For bare at nævne nogle stykker, så ligger der små perler fra bl.a.
Peter, Peter, Henrik, Michael, Jon, Jørgen, Anders, Anders, Mogens ...
nej, det er umuligt at nævne nogen uden at såre dem man glemmer!

Det kunne som sagt være grundlaget for nogle små-artikler i den første
tid vist som nogle links på forsiden af sslug.dk. Det vil være
forholdsvis nemt at organisere via en "weblog", wordpress, bloxsom
eller lignende; eller for den sags med lidt primitiv håndkode.

Derefter må man jo så skrive rundt og spørge, om der er nogen, som vil
skrive. Prøv at se på universiteternes websites, hvor meget relevant
stof der er.

Venlig hilsen
Donald
--