Re: [FORENING] brug af spamassassin på sslug.dk

fre, 17 11 2006 kl. 03:55 +0100, skrev "E. Sjørlund":

> Jeg forstår ikke, hvad du skriver om.
> Er det kun henvendt til brugere, der har en mailkonto på sslug.dk, eller
> er det alle, der modtager nyhederne som mail?

det er kun dem der har en mailkonto på sslug.dk
så vidt jeg ved er det fordi news serveren stopper med at svare når
loadet bliver for højt og spamassassin godt kan kræve en del af en
maskinen og da mange på sslug.dk maskinen bruger den til at filtere sin
mail med giver dette problemer

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen