Re: [FORENING] brug af spamassassin på sslug.dk

On Fri, 17 Nov 2006, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Hej
>
> Privat brug af spamassassin på sslug.dk får maskinen til at gå i knæ, og
> hindrer brug af almindelige tjenester som usenet news. kan det være
> rigtigt? Bør folk ikke bare køre deres spamassassin med deres post på
> nogen andre maskiner?  Loaden var ca 17 her til aften, og jeg kunne ikke
> få lov at læse news.
>
> Hilsen
> keld

Det er ikke ok - admin har set på en ny maskine, som bestyrelsen nu er
på vej ud og lede efter penge til. www.sslug.dk er kun en AMD Athlon
750 MHz, så den trænger til upgrade.

Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://petertoft.dk
Følg min Linux-blog på http://www.version2.dk/blogs/petertoft