Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Fri, Nov 17, 2006 at 06:29:01AM +0100, Peter Toft wrote:

> Det er ikke ok - admin har set på en ny maskine, som bestyrelsen nu er
> på vej ud og lede efter penge til. www.sslug.dk er kun en AMD Athlon
> 750 MHz, så den trænger til upgrade.

Ovcervejer admin-gruppen også mere intelligente løsninger, eller regner
man med at kunne løse det med brute force?

Fx virker det for mig som unødigt ekstraarbejde at spam-post der sendes
til åbne sslug maillister som bestyrelse, web_admin mm skal behandles
hos alle modtagerne på listen, i stedet for at blve behandlet en gang
for lisnten generelt.

Og man kunne bruge andre mere effektive værktøjer end spamassassin,
der ikke lægger maskinen ned.

Hilsen
keld