Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Wed, Nov 22, 2006 at 07:03:38AM +0100, Peter Toft wrote:

> Jesper, Størner og jeg var sammen i går og har lagt en slagplan.
> www_admin listen bliver nedlagt og lagt over på den lukkede liste
> sslug-web (den nye www_admin liste). Med lukket mener jeg at alle ikke kan
> poste til den. Kontakt til gruppen sker så i fremtiden via webinterface.

Dvs. sslug@sslug er den ny lukkede liste ?

sslug-web er jo en postliste med arkiv , og ikke helt sammenlignelig
med www_admin , eller lukkes den så den ikke havner i arkivet ?

> De enkelte bruger som pt. kører spamassassin kommer over på tyge i
> fremtiden.

skal man selv give besked om man i givet fald skal flyttes til
tyge  ?

--
mvh Frank Damgaard  |