Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Wed, Nov 22, 2006 at 07:03:38AM +0100, Peter Toft wrote:
,,,

> Jesper, Størner og jeg var sammen i går og har lagt en slagplan.
> www_admin listen bliver nedlagt og lagt over på den lukkede liste
> sslug-web (den nye www_admin liste). Med lukket mener jeg at alle ikke kan
> poste til den. Kontakt til gruppen sker så i fremtiden via webinterface.

Der skal nok laves en del ændringer med  de links der anvender
den gamle www_admin.
Det kan til dels ændres i skriv_til.php så det konverteres
automatisk til sslug-web.

Jeg kom til at tænke på hvor kontakter eksterne  folk sslug-web
hvis de ikke samtidig ønsker mail offentligjort ?

--
mvh Frank Damgaard  |