Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Thu, Nov 23, 2006 at 03:01:48PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Vi blev enige om at der (ikke i den tid pto og jeg kunne huske) er flydt
> noget igennem www_admin der ikke kan tåle dagens lys, så dette ville
> være ok at smelte dem sammen til en lukket liste med arkiv.
>
> Har vi glemt noget?

Ja, vi kommer til at lave en special side med webmail
hvor det understreges med SYVTOMMERSØM at mail postet
til sslug-web havner helt offentlig til tid og evighed
med dobblet/trippel "ok" ckick på diverse sprog.

PS
Vi bør nok checke med det gamle brok fra registertilsynet
så det sker uden at folk af fejl får afsendt en meddelelse
uden at de er 110% sikker på at det bliver offentlig.

--
mvh Frank Damgaard  |