Re: [FORENING] brug af spamassassin på sslug.dk

Jesper Krogh wrote:

> Ja, det må du meget gerne gøre.  Har du (bare lidt) overblik over hvor
> det skal gøres henne?

> Det var dette vi ikke helt kunne huske var sket..

For lige at uddybe lidt. Har man spørgsmål til SSLUG som man ikke vil dele
med andre (læs: arkivet på internet) så er det bestyrelsen man skal have
fat i.

Har man en rettelse til hjemmesiden, eller en nyhed, kommentar etc. så kan
man bruge den skriv_til side som findes. (Det gør de fleste).

Da der ikke har været nogen som har skrevet direkte til www_admin @ sslug,
i en direkte mail, og som ikke var medlem af listen (www_admin) / eller
foreningen. Her taler vi rigtig lang tid, så vil det være hensigtsmæssigt
at lukke adressen pga. spam, og så evt. åbne for at folk annonymt kan
kontakte [web] listen via hjemesiden.

Personligt tror jeg ikke vi mister nogle henvendelser pga. at tingene
kommet på nettet, det kan måske sætte fart i hjemmesiden. Hvem ved?

// Magnus