Re: [FORENING] brug af spamassassin på sslug.dk

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg er ikke med. Hvor skal vi så poste den interne diskussion for
> www_admin? Den diskussion som ikke skal ud generelt, og lagres i et
> arkiv?

Hvilken intern diskussion?

Se Jespers mail fra Thu, November 23, 2006 16:01.

Jeg citerer lige Jesper Kroghs mail her:

"Vi blev enige om at der (ikke i den tid pto og jeg kunne huske) er flydt
noget igennem www_admin der ikke kan tåle dagens lys, så dette ville
være ok at smelte dem sammen til en lukket liste med arkiv.

Har vi glemt noget?"

Hvilket arbejde på den lukkede www_admin listen, uden arkiv kan ikke komme
ud på den åbne web-listen med arkiv?

For lige at fortydlige. [www_admin] listen er en lukket invite only liste,
uden arkiv. Hvor arbejdet med www.sslug.dk sker. Alle kan skrive til
listen, men kun medlemmer af listen kan læse den.

[web] listen er en lukket liste, som alle SSLUG medlemmer kan tilmelde
sig, og som har et arkiv på nettet. Kun folk på listen kan skrive til
listen. Der er dog et web-interface på vej. Så ikke medlemmer den vej kan
kontakte web gruppen.

Som jeg forstår bestyrelsen, så ønskes det at vi går mod noget wiki-agtigt
CMS system alt. CVS, for www.sslug.dk/se.

Hvordan passer en lukket-invite only liste ind i denne sammenhæng?

Hvad giver arkiv delen for evt. problemmer?

Mit forslag er at www_admin som minimum bliver en kun medlemmer af listen
kan skrive til listen. pga. spam.

Men jeg synes det er fornuftigt at tage www_admin listen og SSLUGs arbejde
op generelt til diskussion.

Hvor åbent skal vi arbejde med f.eks. hjemmesiden / hjemmesiderne.

PS. Denne tråd har vist brug for et nyt Subject :)

// Magnus