Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Thu, Nov 23, 2006 at 08:22:43PM +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg er ikke med. Hvor skal vi så poste den interne diskussion for
> www_admin? Den diskussion som ikke skal ud generelt, og lagres i et
> arkiv?

Vi behøver ikke en liste, vi kan hver i især blot lave
en alias i adressebog og sende mail direkte til
modtagerne på "listen", lidt mere bøvlet, men pyt.

Men der er et problem med at vi ikke kan forvente at
folk ved at henvendelser til sslug-web havner i et offentligt
postarkiv.
Og der har været nogle henvendelser, også i år.
Derudover er det ikke mening at skriv_til.php skal anvendes
som "spam", der var faktisk fornylig en henvendelse fra
en "robot" fornylig, så det er ikke smart hvis skriv_til.php
automatisk havner på web (gratisk link og reklamer)

--
mvh Frank Damgaard  |