Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Thu, Nov 23, 2006 at 09:29:04PM +0100, Magnus Østergaard wrote:

> Hvilken intern diskussion?

intern diskussion i www_admin.

> Se Jespers mail fra Thu, November 23, 2006 16:01.
>
> Jeg citerer lige Jesper Kroghs mail her:
>
> "Vi blev enige om at der (ikke i den tid pto og jeg kunne huske) er flydt
> noget igennem www_admin der ikke kan tåle dagens lys, så dette ville
> være ok at smelte dem sammen til en lukket liste med arkiv.
>
> Har vi glemt noget?"
>
> Hvilket arbejde på den lukkede www_admin listen, uden arkiv kan ikke komme
> ud på den åbne web-listen med arkiv?

jeg har bare syntes at der skulle kunne diskuteres internt.

Der har været nogen diskussion bla om linux.dk som jeg synes var
decideret pinlig for nogen af de involverede.

Og så har der været nogen opklarende spørgsmål, som jeg ikke synes det
var besværet værd at arkivere mm.

Samt nogen arbejdsrelaterede spørgsmål, hvem gør hvad mm som jeg ikke
syntes det var værd at smide ud arkivering. Og diskussion om hvor godt
det hele var, eller mangel på samme.

> [...]
> kontakte web gruppen.
>
> Som jeg forstår bestyrelsen, så ønskes det at vi går mod noget wiki-agtigt
> CMS system alt. CVS, for www.sslug.dk/se.
>
> Hvordan passer en lukket-invite only liste ind i denne sammenhæng?
>
> Hvad giver arkiv delen for evt. problemmer?
>
> Mit forslag er at www_admin som minimum bliver en kun medlemmer af listen
> kan skrive til listen. pga. spam.
>
> Men jeg synes det er fornuftigt at tage www_admin listen og SSLUGs arbejde
> op generelt til diskussion.
>
> Hvor åbent skal vi arbejde med f.eks. hjemmesiden / hjemmesiderne.

Det kan man da fint diskutere på sslug@sslug - altså der er brug for
både en offentlig (medlems) diskussion som arkiveres og en
arbejdsrelateret intern liste.

Hilsen
keld