Opstilling: Anders Ossowicki

Hej!

Jeg vil gerne stille op til SSLUGs bestyrelse.

Jeg er 18 år, gymnasieelev på tredje år, og bliver forhåbentlig matematisk
student til sommer. Jeg har brugt linux gennem de sidste tre år, og vil
gerne ligge et stykke arbejde i SSLUG.
Jeg har stor glæde af onsdagsmøderne i København og vil gerne hjælpe til med
disse. Samtidig giver jeg også gerne en hånd med i nogle af de andre
aktiviteter, der skal laves. Jeg er mest egnet som praktisk gris, så jeg
kan forhåbentligt hjælpe til med at få noget fra hånden (pressemeddelelser?
hjemmeside?).

Mit syn på SSLUG er at foreningen dels skal fungere som et godt tilholdssted
for nye såvel som gamle brugere, og dels skal være agitator for
opensource-software i resten af samfundet. I dag er det nok primært det
sidste punkt vi halter lidt efter på, men med hensyn til nye brugere, tror
jeg at SSLUGs hjemmeside i højere grad skal fungere som indslusningskanal
end den gør i dag.

Hvis der er nogle spørgsmål, så smid endelig et svar :-). På #sslug går jeg
under navnet 'arkanoid'

--
Anders Ossowicki, sslug@sslug