Re: [FORENING] brug af spam assassin på sslug.dk

On Fri, Nov 17, 2006 at 01:01:43AM +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:
> Hej
>
> Privat brug af spamassassin på sslug.dk får maskinen til at gå i knæ, og
> hindrer brug af almindelige tjenester som usenet news. kan det være
> rigtigt? Bør folk ikke bare køre deres spamassassin med deres post på
> nogen andre maskiner?  Loaden var ca 17 her til aften, og jeg kunne ikke
> få lov at læse news.

Et lille tip: Jeg opdagede at jeg kørte med noget gammel opsætning af
spamassassin på min hjemmemaskine, som ikke virkede. Vist noget med at
databasen ikke fungerede. Jeg slettede det og kørte så nye sa-learn
ting. Den nye opsætning kører væsentligt hurtigere, uden at jeg kan sige
hvor meget.

Det kan tænkes at der er brugere på sslugs maskiner som har
ikke-fungerende spamassassin-opsætninger.

Hilsen
keld