Genopstilling: Mikkel Mondrup Kristensen

Hej

Jeg genopstiller til SSLUGs bestyrelse.
Jeg er 23 år arbejder med linux hos en mindre ISP hvor man kan få lov
til at lege med linux det meste af dagen.
Jeg har brugt linux i en 7-8 år og nyder det (næsten) hver dag.
Jeg nyder at tage til SSLUG møderne på Frederiksberg næsten hver onsdag
og savner en del at komme til mandagsmøderne i Roskilde, jeg har været
en del at teamet bag LinuxParty de 4 gange vi har holdt det.
Jeg vil arbejde for at vi får lidt mere gang i vores gode foredrag og vi
får gjort vores mandags og onsdagsmøder endnu bedre.

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen