Re: [FORENING] Re: [MISC] Oprob! (Generalforsamling i SSLUG)

On Mon, Nov 27, 2006 at 08:57:58PM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Måske burde bestyrelsen fremstå som et eksempel til efterfølgelse. Pt. har kun 3 ud af den nuværende bestyrelse givet tilsagn om, hvorvidt de ønsker at stille op eller trække sig. En ganske uhørt demonstration af ligegyldighed!

Jeg har opdateret http://www.sslug.dk/moede/medlems/2006-12-05/kandidater
Hvis nogen vil have en kort tekst på eller  ændret teksten fra sidste
år , så post det her, eller send den til mig ( sslug@sslug eller www_admin ).
Billede kan ikke sendes til www_admin, så den kan sendes til sslug@sslug

Så vidt jeg kan se mangler vi besked fra Donald Axel og Kurt Frederiksen
om de genopstiller ( http://www.sslug.dk/bestyrelsen/ )

Pt. er der lige netop kandidater nok til at alle kan komme
i bestyrelsen, men ingen suppleanter.

  http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/index.shtml#s5

Vedtægter kræver mindst 4 medlemmer af bestyrelsen samt gerne
1 til 2 ekstra bestyrelsesmedlemmer, samt 1-2 suppleanter
og evt. bestyrelsesrepresentant i følge §5.2 i vedtægter:

  http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar8/index.shtml#ss5.2

( forudsat nogen fra Sverige stiller op og ikke vælges til
 bestyrelsen  )

--
mvh Frank Damgaard  |