Re: [FORENING] Valg SSLUG GF 2006 + domænebetaling

Jesper Krogh wrote:

> Hvis man læser vedtægterne, så er der intet smuthul for denne situation.
> Så den prioriterede liste af kandidater vil vi skulle have.

Åh, punkt 7.3.

Nu kender jeg ikke til svensk foreningspraksis, men det er normalt, at man
undlader afstemning, hvis det ikke kan ændre på et resultat. I indeværende
tilfælde får man en bestyrelse med samme bestyrelsesmedlemmer uanset om der
stemmes.

Jeg synes, det vil være tåbeligt at gennemgå en så kompliceret valgproces
uden det har indflydelse på, hvem der kommer i bestyrelse.

> Men det må immervæk kunne klares hurtigt.

Da ikke, hvis vi skal tælle stemmesedler op med prioterede stemmer.

> Igen med kun en "kandidat".

Det er ikke sikkert, da en sådan kandidat ikke skal annonceres i forvejen.

De herligste hilsner