Re: [FORENING] Valg SSLUG G F 2006 + domænebetaling

On Mon, Dec 04, 2006 at 09:10:43AM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Hvis man læser vedtægterne, så er der intet smuthul for denne situation.
> Så den prioriterede liste af kandidater vil vi skulle have.

ja og Nej,
der er opstillet 6 til bestyrelsen, og der står andetsteds
at dirigenten beslutter afstemningsform, så det kunne
godt klares med akklamation...
men vedtægterne burde nok opdateres på dette punkt, der
har ikke været taget højde for at der opstiller færre eller
præcis det antal der er behov for.

Kotume har været at suppleanter tages blandt dem der
ikke opnåede valg til bestyrelsen, men dette står ikke
i vedtægterne. Blot at der skal vælges 1 - 2 suppleanter.
Og med kun 6 til bestyrelsen er der ikke nogen at tage af
fra bestyrelsesvalget.
Så egentlig kunne suppleanter også vælges ved en separat afstemming,

> Men det må immervæk kunne klares hurtigt.

måske med kridt og tavle , afhængig af antallet der dukker op.

--
mvh Frank Damgaard  |