Re: [FORENING] Årsmøde 2006

Jesper Krogh wrote:

> Så er betyrelsens beretning kommet online her:
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2006-12-05/beretning/siframes.html

Hvordan kan det være et lyspunkt, at SSLUG er væk om 15 år?

> Bestyrelsessiden er også opdateret efter bedste evne:
>
> http://www.sslug.dk/bestyrelsen/

Tillykke til den nye bestyrelse.

Jeg håber, at I havde en god generalforsamling, og glæder mig til at se
referatet.

Annette skulle arbejde over, så jeg kunne desværre ikke komme alligevel til
generalforsamlingen.

Vi ses.

De herligste hilsner