Re: [FORENING] Domænebetaling for gnu.dk , gnome.dk og opensource.dk

Peter Toft wrote:
Hvem vil være domænesponsor for de tre domæner?
135 kr alt i alt!

Det vil jeg!!!!!

Send mig bare besked, går ud fra jeg kan betale via netbank? Det er min rigtige email jeg bruger.

 Mvh

Ole Hjorthus

Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://petertoft.dk Følg min Linux-blog på http://www.version2.dk/blogs/petertoft