Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Fribilletter til standpersonale på Linuxforum

Poul-Erik Andreasen wrote:
> Hej sad i standen sidste år, og det vil jeg da gerne gøre igen.
> Er der nogen ideer til hvad vi kunne finde på af finurligheder til
> at gøre tingende lidt spændende?.

Udover vores foldere osv., som selvf. er dødspændende i sig selv, er planen
at demonstrere Beryl-3D-effekter og MythTV - sidstnævnte efter alt at dømme
på 40" TV, så blikfang kommer vi ikke til at savne.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk