Re: [FORENING] sslug.forening sander til

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> writes:

> Der er sket noget med denne liste, som i stigende grad irriterer mig.
>
> Min opfattelse af listen er, at den skal bruges til debat om
> foreningsspørgsmål, men det virker som om den for det første er blevet
> et spejl af sslug.announce og for det andet en lokalliste for gruppen på
> Frederiksberg.

Jeg kan ikke af mit arkiv se at gruppen omkring ferederiksberg-møderne
bruger sslug-forening til noget særligt. Deres eneste brug af denne
liste er afledt af at de rent faktisk sender annonceringer ud om hvad
de laver til forskel fra roskildegruppen.

Så spørgsmålet er alene om den generelle annonceringsliste også skal
sendes hertil og om annonceringslisten eventuelt skal splittes op.

Jeg mener at det er smart at annonceringslister også er tilknyttet en
passende debatliste og i det generelle tilfælde er -forening nok den
mest passende.

> Lokalgruppen på Frederiksberg startede i fin stil på sslug.lokalt, det
> viste sig hurtigt at være noget rod, fordi den liste i høj grad er en
> liste for sandkassen i Roskilde, og de to grupper ikke har en naturlig
> interesse i hinandens lokale kommunikation.

At lokalgrupperne får deres egne lister til at diskuterer rent lokale
ting ser jeg ikke noget problem i. Men det har ikke noget med
annonceringen at gøre.

Jeg synes stadigvæk at foredrag på frederiksberg bør annonceres ud
over en rent lokal liste.

//Makholm