Re: [FORENING] sslug.forening sander til

Sune Vuorela wrote:

> Enig - Ellers skulle der også laves en speciel liste til at annoncere
> foredrag på nbi - og en speciel litse til foredrag på symbion og ....
>
> Foredrag skal annonceres.
>
> Og annonceringer skal kunne debatteres bagefter
>
> /Sune

Det sker jo aldrig!

Jeg kan umiddelbart se to eksempler på, at en ANNOUNCE er kommenteret.
Jeg har selv sendt et uddybende link om kørselsvejledning, og Jacob
Sparre har på et tidspunkt fortrudt et indlæg.

Hvis en ANNOUNCE skal kommenteres, kan man jo bare starte et indlæg på
sslug.forening (eller en anden af listerne).

Jeg tillader mig at gå ud fra, at en ANNOUNCE som udsendes til alle i by
og land er gennemset og gennemtænkt. Er der tvivl om noget, skal
debatten da ske inden der annonceres.

Men jeg taler jo på ingen måde imod, at der annonceres, eller for at der
annonceres for meget. Det er dubleringen, der er irritationsmomentet,
ikke det at annonceringen finder sted eller omfanget af den.