Re: [FORENING] sslug.forening sander til

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Hvad er det lige præcis du er uenig i. Jeg kan ikek rigtigt se nogen
> forskel på hvad jeg skriver og hvad du skriver. Foredrag bør
> annonceres ud over den rent lokale liste.

Jeg tror Keld misforstod dit "ud over" (som vist rettelig burde have
været "udover" for at undgå den misforståelse) som at du mente at de
skulle sendes ud på en rent lokal liste, mens du rent faktisk talte om
at de skulle annonceres bredere end på en rent lokal liste.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!