Re: [FORENING] sslug.forening sander til

I sslug.forening, skrev Peter Makholm:
>  Er problemet at roskildegruppen til tider har følt sig lidt overset og
>  at Frederiksberggruppen på ret kort tid er blevet meget tydelig?

Jeg har flere gange ønsket at Roskildefolkene forsøger at gøre noget
mere reklame for sig selv (skrive en announce bare i ny og næ). For mig
er det at få vores arrangementer regelmæssigt ud på announce en vigtigt
del i at definere foreningens aktiviter.

Jesper