Re: [FORENING] sslug.forening sander til

Jesper Krogh wrote:

> Det er min stræke opfattelse at du ikke benytter nyhedsgrupperne til at
> læse med?
>
> Jesper
Jeg forstår ikke helt, hvad det er du mener?

Jeg læser alt med Thunderbird både mail, news og rss-feed.

Det eneste jeg får pr. mail er mail til ANNOUNCE, de sorteres ned i
deres helt egen folder, som jeg kigger i, når der er kommet noget. (Jeg
er lidt nervøs for, at en framelding fra den mail-liste kunne medføre,
at jeg ikke længere ville kunne skrive indlæg til de andre - for mig
relevante - lister, men det kan jo godt være en misopfattelse).

Jeg abonnerer på bl.a. news.forening, hvor de samme mail også kommer, og
hvor de efter min mening sander de egentlige og relevante indlæg til.

Fra Martins pressemeddelelse den 29.1 til mit indlæg i dag er der på min
liste kommer 6 for mig at se uvedkommende ANNOUNCE poster. Det ene
handler om fribilletter til stand-personer - det burde efter min bedste
overbevisning ikke have været på ANNOUNCE, men blot været et indlæg på
sslug.forening, de andre passer fint til ANNOUNCE, men slører
overblikket på sslug.forening.
Herefter skal vi ned til den 6.12.06 for at finde noget om
domænebetaling. Igen er der fire ANNOUNCE som bare er fyld.

På alle andre lister er der stor modstand mod dobbeltpostings - hvorfor
skulle de samme retningslinjer ikke gælde for sslug.announce og
sslug.forening?

Jeg kan se, at Thunderbird kan opsætte news-filtre, så jeg kunne sikkert
få den til at undlade at hente indlæg med ANNOUNCE i subject, men det er
vel ikke meningen.

Jeg er helt med på, at når jeg får rss-feed fra kalenderen og mail fra
ANNOUNCE, så vil der være en vis dobbeltdækning, men det er jo min egen
skyld, og jeg kan blot framelde mig det feed, hvis jeg bliver træt af
det. Det er ikke den form for dobbeltdækning jeg er ude efter. Men
hvorfor har du postet annonceringen om "...Introduktion til Fundanemt)
på både sslug.announce og sslug.forening - se det kan jeg ikke se nogen
grund til. Alle får den vel via announce, og særligt interesserede i
foreningensspørgsmål får den så lige en gang til på sslug.forening. (Du
er ikke den eneste, der dobbeltposter, hvilket får mig til at tro, at
der er kan være tale om en vis automatik i systemet).
Jeg kritiserer på ingen måde de indlæg, der er kommet ud, nogle har min
interesse, andre har ikke, og sådan skal det da være. Jeg kritiserer
alene, at de kommer to gange.