Re: [FORENING] SSLUG -Standen på Linuxforum vi mangler folk

Poul-Erik Andreasen skrev:
Ole Vecht wrote:
> Den 28/02/07 skrev Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug>:
>
> Vi mangler folk til at stå på SSLUG-Standen.
>

> Hej Poul-Erik.
>

> Regn med mig.
>
> Send nærmere oplysninger til min egen mail.

Ok det var 1 Så mangler vi en mere.

Jeg melder mig (også gerne til biletten), dog har jeg meldt (melder) mig som reserve som LinuxForum medhjælper også (der manglede folk om lørdagen sidste år). Men mon ikke jeg kan klare begge dele i så fald?

Skriv gerne direkte til mig.

-- /Jan