Re: [FORENING] sslug.forening sander til

On Tue, 27 Feb 2007 19:50:35 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg har flere gange ønsket at Roskildefolkene forsøger at gøre noget
>mere reklame for sig selv (skrive en announce bare i ny og næ). For mig
>er det at få vores arrangementer regelmæssigt ud på announce en vigtigt
>del i at definere foreningens aktiviter.

Announce af Sandkassen har været op utallige gange. Uanset hvordan jeg
vender og drejer det, så har jeg svært ved at se hvad vi skal skrive
om det.

Folk kommer (10-15 personer per gang) og sidder med hver deres. Ind i
mellem kommer der så noget som flere er interesseret i at høre om og
så tager vi det den aften på projektoren.

Jeg mener faktisk at vi er synlige for dem det først og fremmest
drejer sig om, nemlig de helt nye eller næsten nye Linuxbrugere. Vi
får løbende tilslutning fra et par stykker, som så over et par gange
får hjælp, så de selv kan klare sig igen.

Det er min opfattelse på baggrund af de tilbagemeldinger jeg får at
folk er meget tilfredse med den hjælp de får.

Jeg mener derfor ikke vi behøver at være mere synlige ud over måske i
lokal området Roskilde.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen