Re: [FORENING] Re: [ANNOU NCE] Sslug er med på web 2.0-bølgen

On Sun, Mar 18, 2007 at 22:29:53 +0000, Sune Vuorela wrote:
> [...]

( der er vist lidt tegnsætsproblemer i ovenstående  )

> Jeg har fået spørgsmålet om hvad 'sslug-relevant' betyder - generelt er
> det meget bredt defineret og vil blive vurderet fra sag til sag.  Men
> hvis det er et sslugmedlem der spørger - og der et eller andet sted i
> det givne feed kan findes en lille reference til et eller andet
> FOSS-projekt, så er det et godt bud.

Var det ikke en ide at projekter som planet.sslug.dk
først blev taget op i sslug-web og evt. sslug-forening ?

For pt. virker planet.sslug.dk ikke, jeg får problemer med
at oprette forbindelse:
 "Ude af stand til at oprette forbindelse
  Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren planet.sslug.dk.
 "

Så det er vist lige lovligt tidligt at annoncere noget der endnu
ikke har været testet .... :(

eller  måske det var en lidt for tidlig 1. april ?

.... jeg er et stort spørgsmålstegn

--
mvh Frank Damgaard  |