Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Sslug er med på web 2.0-bølgen

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Var det ikke en ide at projekter som planet.sslug.dk
> først blev taget op i sslug-web og evt. sslug-forening ?

Hvis det nu viser sig at være en dårlig ide, så er det bare en
rm-kommando og væk er det. Sålænge folk ikke udgiver sig for at tale
på sslug's vejen er jeg for hurtige græsrodsinitiativer.

> For pt. virker planet.sslug.dk ikke, jeg får problemer med
> at oprette forbindelse:
>  "Ude af stand til at oprette forbindelse
>   Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren planet.sslug.dk.
>  "
>
> Så det er vist lige lovligt tidligt at annoncere noget der endnu
> ikke har været testet .... :(

Jeg tror ikke at der er mange der kunne have forudsagt at NBI faldt af
nettet her til morgen. Det er ikke et problem med planet.sslug.dk men
hele serverparken på NBI.

> .... jeg er et stort spørgsmålstegn

Som sædvanligt...

//Makholm