Re: [FORENING] Re: [ANNOU NCE] Sslug er med på web 2.0-bølgen

On Mon, Mar 19, 2007 at 09:57:54 +0100, Peter Makholm wrote:

> Hvis det nu viser sig at være en dårlig ide, så er det bare en
> rm-kommando og væk er det. Sålænge folk ikke udgiver sig for at tale
> på sslug's vejen er jeg for hurtige græsrodsinitiativer.

Det er mere annonceringen på sslug-announce, det kunne være
taget som "test" på en af de andre lister som f.eks. sslug-misc,
-web  eller lign.

> Jeg tror ikke at der er mange der kunne have forudsagt at NBI faldt af
> nettet her til morgen. Det er ikke et problem med planet.sslug.dk men
> hele serverparken på NBI.

Dette var vist det største problem ,

... og  nu virker det :-)

PS.
Jeg antager at tekniske fejl i html tages på sslug-web.. ?

--
mvh Frank Damgaard  |