Re: [FORENING] slides og video fra MS og ODF-seminar

On Sun, 10 Jun 2007 20:30:30 +0000
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> [...]

Jasper's slides, jeg har set, at Keld har nævnt det før.

Hvornår kom det første gang frem, at ITST (IT- og Telestyrelsen) taler
om at man kan have to dokumentformater parallelt ved siden af hinanden?

Hidtil har jeg troet, at de mente "to applikationer" eller "to kontorpakker",
men ikke "to filformater", jeg har søgt på Google og i nyheds-RSS'er men
kunne ikke finde noget officielt om at ITST har sagt, at man kan bruge to
formater samtidigt.

Det aller nyeste, at VTU siger "kun én" og "kun MSOX" er den, man skal
kritisere nu. Der er så mange andre kræfter, der peger i den retning
samtidig med at der ikke er nogen faglige, saglige eller økonomiske
argumenter for MSOX alene, det er konkurrenceforvridende og dyrt.

Jeg tror egentlig at Helge Sander bare venter på, at nogen skal sige
ham imod, så han kan flytte sine meninger.

   VH/Donald