Re: [FORENING] slides og video fra MS og ODF-seminar

On Mon, Jun 11, 2007 at 08:40:04AM +0200, Frank Damgaard wrote:

> du mener den starter blot med at afspille inden hele filen er downloadet?

ja, og den gemmer ikke filen på disken.
Er det ikke dét som menes med streaming?

> Er lyd og billede i samme fil, eller optaget hver for sig?
> (hardware?)

Det ligger i samme fil

> avi er blot en containerformat, der kan vær meget forskellig
> indhold. Den fil du har lavet er også avi selvom du har
> omdøbt til mpg.
> Men den oprindelige fil, hvilket "type" er den ?
> (mpeg2, rå fil, ....)

Den har extension .avi  - originalfilen er på 1.1 GB så jeg synes det er
lidt meget at lægge den op. men jeg kunne lægge en bid op.

> er den oprindelige fil i korrekt sync ?

Ja, det mener jeg.

> Tilføjer du den -ffourcc DX50 så bør det virker i windows
> hvis man har divx codecs installeret.
> Husk evt. også at omdøbe til .avi da det er en AVI container.

Ja, det prøver jeg. Er ved at uploade nu, og har rettet links.
Det burde være klar altsammen ca kl 12. men man burde kunne teste
debat-videoen allerede nu. jeg fik ikke nær så mange fejl nu så det
kunne tyde på at synkroniseringen var i orden.

Hilsen
keld