Re: [FORENING] slides og video fra MS og ODF-seminar

On Mon, Jun 11, 2007 at 16:01:49 +0200, Martin Møller Skarbiniks Pedersen wrote:

> Kan du prøve med vlc til windows ?

det vil sikkert også virke med mplayer til windows,

Og hvis det virker med vlc  bør det også virke med andre afspillere.
problemet er at få de rette codecs installeret, og jeg mangler øjensynlig
en special audio-codec.

Løsningen i windows er at installere ffdshow pakken med codecs
fra en af de links jeg sendte i tidligere mail, så virker det
med lyd+video.

Så det bør måske lige nævnes ved download, at man til windows
skal have nyeste  ffdshow codecs installeret.

--
mvh Frank Damgaard  |