Re: [FORENING] slides og video fra MS og ODF-seminar

Den Sun, 10 Jun 2007 22:21:51 +0200. skrev Keld Jørn Simonsen:

> Hej!
>
> jeg har nu lagt slides og nogen videoer op fra seminaret i mandags med
> Microsoft office og ODF.
>
> prøv lige at se på videoerne om det er en brugelig kvalitet.
>
> Og er det et fornuftigt format?
> Jeg har lagt det op i mpg, og det vises fint på linux - det streames.
> men i windows synes jeg ikke det går særligt fint, den streamer i hvert
> fald ikke. Er det bare windows der er dum? Ville det være bedre med
> .avi? eller wmv ?

Jeg har nu lagt nogen flere videoer op, og lagt det ind i en
tabel: http://klid.dk/arrangementer/20070604msodf.html
Videoerne ligger nu på tyge, da klid ikke har det så godt med
udlandstrafik. Tak til alle med hjælp, især Frank Damgaard.

Er det brugeligt, og er der en idé i at bruge det til andre
SSLUG-arrangementer?

Hilsen
keld