Re: [FORENING] slides og video fra MS og ODF-seminar

On Wed, Jun 13, 2007 at 12:09:14PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det virker umiddelbart fornuftigt.
>
> Det ville være lækkert, hvis du kunne flikke noget sammen, så man
> kunne have video og slides side om side i samme browservindue.

Det véd jeg ikke rigtigt hvordan jeg kan gøre.
måske noget med frames?

Min idé var at kvaliteten af videoen var så god, at man kunne se
slidesene samtidigt med at man hørte foredraget. Foredraget er jo mest
bare lyd. Og så måske lidt fagter henne ved slidesene.

Hilsen
keld