Re: [FORENING] Hvorfor kommer alt på announce også her?

On Fri, 13 Jul 2007 16:15:11 +0000 (UTC), Sune Vuorela
<sslug@sslug> wrote:

>For det er her debatten kommer om hvad der sker på announce. Det er rart
>at have trådstarten sammen med resten af tråden.

Den ville jeg købe hvis ikke det var for det at announc på
foreningslisten kun har medført tråde 6 gange fra den 12/12 2001 og
frem til i dag på forening.

9/10 02 Jacob Sparre Andersen svare sig selv
29/10 02 Gitte Wange svare sslug@sslug
14/11 02 Jesper Krogh svare Poul-Erik Andreasen
27/122 02 bjerke svarer Peter Toft
6/4 03 Peter svare sig selv
12/9 03 Gitte Wange svare sig selv.

Ingen af dem har medført mere end et svar og alle svare er også sendt
på announce.

Der er altså _ingen_ debat om det der kommer fra announce.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]