Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Lukning af postlister

On Mon, 16 Jul 2007, Eskild Nielsen wrote:

<cut om gamle lister fra bestyrelsen >
> Fint med mig at lukke postlister med uklart fokus eller lav aktivitet.
>
> Hvad sker der med indholdet på de lister der blev lukket?
>
> Er de allerede /dev/null eller er de sat i et arkiv et sted, så evt.
> interesserede kan blive mobbet når han læser dem?

Der vil fortsat være emailarkivet som er online.

Man kan dog ikke længere tilgå de slagtede lister via news eller email.

MVH

--
Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://petertoft.dk
Følg min Linux-blog på http://www.version2.dk/blogs/petertoft

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]