Re: [FORENING] Hvorfor kommer alt på announce også her?

Kurt Frederiksen wrote:

> Den ville jeg købe hvis ikke det var for det at announc på
> foreningslisten kun har medført tråde 6 gange fra den 12/12 2001 og
> frem til i dag på forening.
>
> 9/10 02 Jacob Sparre Andersen svare sig selv
> 29/10 02 Gitte Wange svare sslug@sslug
> 14/11 02 Jesper Krogh svare Poul-Erik Andreasen
> 27/122 02 bjerke svarer Peter Toft
> 6/4 03 Peter svare sig selv
> 12/9 03 Gitte Wange svare sig selv.

Jeg kan tælle fire stk bare siden maj i år.

> Ingen af dem har medført mere end et svar og alle svare er også sendt
> på announce.

Nej. Det gør de ikke. sslug-announce er modereret, og intet slipper ud
på den medmindre moderator-holdet siger god for det.
Og det gør vi ikke hvis det handler om svar på noget der allerede er
udsendt.

> Der er altså _ingen_ debat om det der kommer fra announce.

Det er muligt, men det er så et andet problem :)

/k

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]