Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæn måde?

Sune Vuorela wrote:

> Hej!
>
> Jeg har en gang i mellem overvejet hvordan man skriver "Du giver dårlige
> råd, lad venligst være med det" på en pæn og sober måde?
Ligefremt og redegørende, men uden for meget mudderkastning - sagt på en
anden måde: med overholdelse af netiketten :-)

> Og er det overhovedet tilladt at skrive det - eller skal vi bare være
> glade for at nogen deltager i debatten, selvom det delvist er teknisk
> idioti de advokerer?
Jeg vil til enhver tid mene der er tilladt at påpege dårlige/uheldige råd,
alternativet er bare flere problemer, når en bruger har fulgt et dårligt
råd.
Det må i første gang handle om at spørger kan få det bedst mulige svar på et
spørgsmål, ikke at pleje person x der svarer med en uheldig løsning.

--
//anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]