Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæn måde?

Sune Vuorela wrote:
> Hej!
>
> Jeg har en gang i mellem overvejet hvordan man skriver "Du giver dårlige
> råd, lad venligst være med det" på en pæn og sober måde?
>
> Og er det overhovedet tilladt at skrive det - eller skal vi bare være
> glade for at nogen deltager i debatten, selvom det delvist er teknisk
> idioti de advokerer?
>
> Jeg er i tvivl. Hvad siger foreningen?

Normalt mener jeg ikke det er et problem.
Stillet overfor de rigtige argumenter er de fleste er istand til at at
sige "Nå ja, det kan jeg godt se. Jeg tog fejl".

Det bliver først problematisk når folk ikke vil acceptere egne fejl.

Jeg mener ikke der er noget i vejen for at skrive "du ved ikke hvad du
taler om", så længe det gøres pænt og ordentligt.

At nogle så nægter at indse egne begrænsninger kan jo selvfølgelig være
lidt af en udfordring. Faren for flamewars er overhængende....

/k

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]