Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæn måde?

Sune Vuorela wrote:
> Jeg har en gang i mellem overvejet hvordan man skriver "Du giver dårlige
> råd, lad venligst være med det" på en pæn og sober måde?
>
> Og er det overhovedet tilladt at skrive det - eller skal vi bare være
> glade for at nogen deltager i debatten, selvom det delvist er teknisk
> idioti de advokerer?

Hvis man synes at nogen giver et dårligt råd må det være helt legalt at
skrive at man synes rådet er dårligt, hvorfor man synes det og hvilken
løsning man i stedet vil anbefale.

Det må være muligt at gøre det uden at blive personlig, og det må antages at
den der har givet det dårlige råd også selv er interesseret i at blive
klogere.

Men man må fokusere på bolden og ikke på manden. Vi har trods alt ikke
deciderede sabotører der bevidst forsøger at skabe problemer for folk.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]