Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæn måde?

Sune Vuorela skrev:
> Jeg har en gang i mellem overvejet hvordan man skriver "Du giver dårlige
> råd, lad venligst være med det" på en pæn og sober måde?
>
> Og er det overhovedet tilladt at skrive det - eller skal vi bare være
> glade for at nogen deltager i debatten, selvom det delvist er teknisk
> idioti de advokerer?
>
> Jeg er i tvivl. Hvad siger foreningen?

Har vi en sslug wiki vi kunne bruge til at lave artikler om rådgivning?

Det bedste her vil væld være at udanne folk så de har bedre metoder til
rådgivning, men det kan jo være noget besværligt som internet nisse
nummer 3478646 at leverer sin information så den trænger igennem, men
med en wiki kunne man udvikle en fælles strategi, der ville være mere
praktisk at bruge til at overbevise folk.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]