Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæn måde?

Steen Jensen wrote:

> Og så skriver du lige et svar, der forklarer den "dårlige" svargiver
> samt uvidende mig om, hvordan man enkelt, elegant og sikkert løser sådan
> et problem i Linux.
> Der er, hvad jeg mener med elementært.

Klart nok.

men når manden med det dårlige råd så holder fast på at han af den ene
eller anden årsag har ret - hvad så?

/k

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]